Magyarországon először versenyeztek egymással a légitársaságok borai. Tanulságos eredménnyel.
A Vasárnapi Blikk-nek írtuk.
Ami az (ó)világban borral kapcsolatos, abban az angoloknak biztosan benne van a kezük. Így történt ez a Cellars in The Sky (Égi borospincék) című kezdeményezéssel is, amely az adott országban járatokat működtető légitársaságok vetélkedése.A földi borversenyek „égi mássát” először Angliában rendezték meg, méghozzá több, mint negyedszázada. Az angol versenyen ma már nemcsak a turista és a business osztály borai versengenek külön, hanem a rövid- és a hosszútávú járatok nedűi is, nem beszélve az összetett kategóriákról, amelyek a kézenfekvő vörös-fehér ellentétpáron túl a habzó borokat, illetve az édes és erősített borokat is magukban foglalják. A világ légitársaságainak így ma már nemcsak az presztízskérdés, hogy az adott évben hogyan szerepelnek a boraik az égi borospincék versenyében, de a puszta jelenlét is. Nem véletlenül: a verseny rangját kezdettől emelte az a tény, hogy az ötletgazda Business Traveller magazin a borszakmával szoros együttműködésben, nemzetközi borszaklapok és neves szakértők bevonásával igyekezett biztosítani a magas színvonalat.
A teljes cikk olvasása (borbárhorda) >>, Díjkiosztó (borbárhorda) >>
A Vasárnapi Blikk-nek írtuk.
Ami az (ó)világban borral kapcsolatos, abban az angoloknak biztosan benne van a kezük. Így történt ez a Cellars in The Sky (Égi borospincék) című kezdeményezéssel is, amely az adott országban járatokat működtető légitársaságok vetélkedése.A földi borversenyek „égi mássát” először Angliában rendezték meg, méghozzá több, mint negyedszázada. Az angol versenyen ma már nemcsak a turista és a business osztály borai versengenek külön, hanem a rövid- és a hosszútávú járatok nedűi is, nem beszélve az összetett kategóriákról, amelyek a kézenfekvő vörös-fehér ellentétpáron túl a habzó borokat, illetve az édes és erősített borokat is magukban foglalják. A világ légitársaságainak így ma már nemcsak az presztízskérdés, hogy az adott évben hogyan szerepelnek a boraik az égi borospincék versenyében, de a puszta jelenlét is. Nem véletlenül: a verseny rangját kezdettől emelte az a tény, hogy az ötletgazda Business Traveller magazin a borszakmával szoros együttműködésben, nemzetközi borszaklapok és neves szakértők bevonásával igyekezett biztosítani a magas színvonalat.
A teljes cikk olvasása (borbárhorda) >>, Díjkiosztó (borbárhorda) >>